8 sätt att nå bättre resultat på Google Ads

Digital annonsering | 8 minuters läsning

Att lyckad annonsering på Google kan vara väldigt lönsamt är de allra flesta överens om! Men hur får man till en kostnadseffektiv annonsering med bra resultat? För att bli bra på att hantera verktyget krävs både kunskap och nyfikenhet att testa nytt.

Jobbar du med ditt företags Google Ads-annonsering på egen hand? Eller vill du kanske bara lära dig mer för att bli en bättre beställare? Oavsett så är vår guide med 8 tips perfekt för vidare läsaning och fördjupad kunskap.

PS. Google Ads hette tidigare Google Adwords, bytte namn 2018. Det är alltså samma verktyg i grunden, men med ett antal nya uppdateringar.

När du klickar på ”Ladda ner” kommer du direkt till vårt white paper som pdf och ett mail med samma pdf skickas till e-postadressen du fyllt i ovan.

Ladda ner white paper





När du klickar på "Ladda ner" kommer du direkt till vårt white paper som pdf och ett mail med samma pdf skickas till e-postadressen du fyllt i ovan. This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Relaterade tjänster

Annonsering på Google Ads

Vill du annonsera högst upp i Googles sökresultat? Då är svaret annonsering på Google Ads (tidigare Adwords). Enkelt förklarat väljer du vilka sökord du vill synas på, hur annonserna ska se ut och vart trafiken ska drivas. Sedan betalar du per klick.
Läs mer

Remarketing med Google Ads

Remarketing med Google Ads är ett effektivt och pricksäkert sätt att sälja till de som redan vet att du finns! Metoden går ut på att visa utvalda annonser enbart för de som har besökt din hemsida.
Läs mer